Certificari

Prin intermediul politicii noastre de calitate, ne asumam angajamentul de a intelege cerintele clientilor si de a duce la indeplinire solicitarile acestora.

Standardul ISO 9001:2008

ISO 9001:2008 are in vedere o abordare bazata pe managementul proceselor organizatiei si, de aici, o structura mult mai logica, orientarea catre client si evaluarea satisfactiei acestuia, precum si angajamentul top managementului pentru o imbunatatire continua.

De ce certificare?

Pentru noi, certificarea inseamna:

  • satisfacerea cerintelor clientilor, a partenerilor de afaceri si a cerintelor legale
  • cresterea credibilitatii si a increderii in calitatea serviciilor noastre
  • o mai mare intelegere a proceselor organizatiei, ce implica angajamentul ferm al managementului, definirea clara a responsabilitatilor si autoritatilor, comunicarea interna si externa imbunatatita, utilizarea mai eficienta a resurselor si reducerea costurilor de neconformitate
  • crearea unui cadrul pentru imbunatatire continua

Vizualizare certificat ISO 9001:2008 in format PDF

Newsletter

Vrei sa fii la curent cu tot ce este nou si sa beneficiezi cu prioritate de promotiile noastre? Subscrie acum la newsletter-ul nostru!